Archiwa: Wydarzenia

Wydarzenia Search and Views Navigation
Wrzesień 2020
Cloud computing – warunek elastycznego i bezpiecznego biznesu
Potrzeby firm: zapewnienie w pełni wydajnej, wysoko-dostępnej i bezpiecznej infrastruktury fizycznie dostępnej regionalnie, dostęp do wysokiej jakości specjalistów IT, możliwość rozliczania dostępu i wsparcia technicznego w sposób elastyczny, gwarancja zapewnienia wysokiej dostępności do systemów, obniżenie kosztów infrastruktury oraz działów IT. Co stoi na przeszkodzie? Problemy firm: przestarzała infrastruktura wewnętrzna, brak odpowiedniego know-how do budowania bezpiecznej infrastruktury, wysokie koszty rozbudowy i utrzymania własnych serwerowni, wysokie koszty utrzymania własnych działów IT. Przykład rozwiązania na podstawie case study. Rejestracja w serwisie dyrektorów Business Dialog https://businessdialog.pl/wydarzenia/dfe-14072020
Dowiedz się więcej »Październik 2020
Algorytmy trenowane do rozwiązywania problemów biznesowych
Wszystkie produkty w końcu zostaną oparte na sztucznej inteligencji. Tym, którzy ociągają się z jej stosowaniem, trudno będzie nadrobić zaległości. To się już dzieje. Uczące sie algorytmy pomagają firmie motocyklowej znaleźć klientów tam, gdzie się ich nie spodziewali, pomagają pizerii planować zakupy, pomagają firmie ubezpieczeniowej skonfigurować ubezpieczenie dla starszej osoby, sklepom internetowym pomagają usuwać nieatrakcyjne tło ze zdjęć produktów, pomagają w odkryciu ryzyka fraudów, itd itd Amazon zastosował sztuczną inteligencję, a właściwie machine learning, aby uniknąć automatycznego pakowania do pudełek,…
Dowiedz się więcej »Usprawnianie i automatyzacja w zarządzaniu zobowiązaniami dla poprawy płynności finansowej. Poznań
Spotkanie realizowane w ramach Digital Finance Excellence, programu Klubu Dyrektorów Finansowych promującym zarządzanie procesowe oraz automatyzacja procesów back office. Nasz rozmowa będzie dotyczyć procesu zakupowego, ale od strony obiegu dokumentów, rozliczeń, czyli jak go można poprawić ow miejscach gdzie wpływa na poprawę płynności finansowej i efektywność pracy działu finansowego i dyrektora finansowego. Zastanowimy się, jak można usprawnić zarządzanie zobowiązaniami, jak poprawić przewidywalność zapotrzebowania na środki, jak automatyzować elementy procesu. Rejestracja w serwisie dyrektorów Business Dialog https://businessdialog.pl/wydarzenia/dfe-15102020
Dowiedz się więcej »Proces zamykania miesiąca, kwartału, roku – usprawnienie, przyspieszenie, automatyzacja. Katowice
Pokażemy jak można usprawnić ten proces, a szczególnie przepływ pracy. Tak naprawdę w ten sposób - jaki pokażemy - można usprawnić każdy proces. Co zrobić, aby zamknięcie miesiąca nie spędzało nam snu z powiek, zwłaszcza w sytuacji wielu zmian prawnych i wprowadzania nowych obowiązków? Jakie są najczęstsze problemy w szybkim zamykaniu miesiąca? Problem z zarządzaniem i koordynacja pracy dużej liczby osób zaangażowanych w proces zamknięcie miesiąca, nie tylko z działu księgowości, ale także innych jak controlling czy działy operacyjne. Opóźnienia…
Dowiedz się więcej »Listopad 2020
Sposób wyboru projektów IT do realizacji w niepewnej sytuacji gospodarczej. Co wdrażać szybciej, a co w przyszłości?
Dlaczego nie warto opóźniać wejścia w wyższe rozwiązania technologiczne, np. migracji do SAP HANA? Jak określić trzy priotytetowe przedsięwzięcia IT na najbliższe 6 miesięcy? Jak podejść do chmury w perspektywie krotko i długoterminowej, np. w jakich sytuacjach warto skorzystać z pomocy narzędzi AWS? Swoją wiedzą będzie wspierał nas Piotr Grabowski, ekspert SE16N.
Dowiedz się więcej »Usprawnianie i automatyzacja w zarządzaniu zobowiązaniami dla poprawy płynności finansowej. Warszawa
Spotkanie realizowane w ramach Digital Finance Excellence, programu Klubu Dyrektorów Finansowych promującym zarządzanie procesowe oraz automatyzacja procesów back office. Nasz rozmowa będzie dotyczyć procesu zakupowego, ale od strony obiegu dokumentów, rozliczeń, czyli jak go można poprawić ow miejscach gdzie wpływa na poprawę płynności finansowej i efektywność pracy działu finansowego i dyrektora finansowego. Zastanowimy się, jak można usprawnić zarządzanie zobowiązaniami, jak poprawić przewidywalność zapotrzebowania na środki, jak automatyzować elementy procesu. Merytorycznego wsparcia udzieli nam Adam Jonczyk, menedżer Marketplanet W razie znalezienia…
Dowiedz się więcej »Rejestracja czasu pracy jako narzędzie do komunikacji i obiektywnej oceny
Omówimy następujące zagadnienia: W każdej sytuacji firmy muszą zmniejszać poziom marnotrawstwa i lepiej kontrolować wykorzystanie każdego zasobu, również czasu. Nie da się tego zrobić inaczej niż rejestrując wykonywane przez pracowników czynności w czasie rzeczywistym w zintegrowanym systemie komputerowym. Trzeba spowodować, aby pracownicy rozumieli i akceptowali taki sposób rozliczania, to znaczy byli przekonani, że jest obiektywny, precyzyjny i sprawiedliwy. Dzięki temu zarówno firma jak i oni sami odniosą korzyści (optymalizacja produkcji, większy komfort i kultury pracy, możliwość pracy zdalnej). Zebranymi danymi…
Dowiedz się więcej »Grudzień 2020
Sprawne zamykanie miesięca – rekomendacje. Podsumowanie badania.
Dobrze zorganizowany i zarządzany proces zamknięcia miesiąca trwa krótko i daje pożyteczne informacje zarządcze i operacyjne, źle – długo i przysparza wielu problemów. Od kilku miesięcy w Klubie Dyrektorów Finansowych „Dialog” tworzymy i podpowiadamy dobre praktyki w tym procesie. Sporo firm wdrożyło je, wiele przymierza się do tego. W listopadzie 2020 przeprowadzilismy badanie w firmach w Polsce, którego wyniki pozwalaj nam jeszcze lepiej dostosować te rekomendacje do możliwości i potrzeb dyrektorów i ich firm. Ankietę można jeszcze wypełnić, aby otrzymać…
Dowiedz się więcej »Relacje i komunikacja z dostawcami w procesie zarządzania zobowiązaniami
Kolejne spotkanie, w którym rekomendujemy dobre praktyki zarządzania zobowiązaniami i płynnością finansową. Tym razem omówimy następujące zagadnienia: 1. Supplier Cloud – dedykowany portal elektronicznej wymiany dokumentów (dostępne technologie, zastosowanie, najlepsze praktyki) 2. Korzyści pełnej elektronizacji na etapie zaciągania zobowiązań: eKatalog, zapotrzebowania (PR), zamówienia (PO) 3. Elektroniczna faktura – fakty i mity Spotkanie w programie Digital Finance Excellence, promującym zarzadzanie procesowe, usprawnianie i automatyzację procesów. Swoja wiedzą będzie wspierał nas Adam Jończyk z Marketplanet. Spotkanie odbędzie się w aplikacji zoom. Rejestracja…
Dowiedz się więcej »Luty 2021
Rekomendacje do zarządzania bardzo zmiennymi procesami
Współczesne czasy spowodowały przeniesienie pracy i operacji do Internetu w wielokrotnie większym stopniu niż jeszcze rok temu. Sam ten fakt powoduje kolejne zwielokrotnienie wydarzeń i procesów oraz powiązań między nimi w przestrzeni cyfrowej, a to z kolei powoduje, że człowiek - menedżer czy specjalista - przestaje być zdolnym do zarządzania poszczególnymi obszarami biznesu. Musi oddać część swojej funkcji zarządczej systemom informatycznych, które będą automatycznie zarządzać. Zmiana jednego procesu czy sposobu działania wpływa na szereg innych procesów i czynności np. pozyskiwania…
Dowiedz się więcej »