Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Więcej automatyzacji i narzędzi IT, a czasu ciągle za mało. Potrzeba nowych kompetencji. Wrocław

Czerwiec 18 | 09:00 - 11:00

Dobrze przygotowany i zrealizowany projekt modernizcyjny, w tym automatyzacji procesów czy integracji systemów informatycznych skutkuje zmianą organizacyjną, wyższą kulturą zarządczą i zmianą charateru pracy w różnych działach i zespołach firmy. Omówieniu konkretnego przykładu.

Trzy najważniejsze i najczęściej wskazywane zmiany w dziale finansowym, które wynikają z wdrożenia zarządzania procesowego i automatyzacji czynności i procesów, to eliminacja wielu błędów, nowy charakter pracy i lepsza komunikacja z innymi działami.

Na czym polega ten nowy charakter pracy? Jakich nowych kompetencji i umiejętności wymaga? Które z dotychczas używanych kompetencji i umiejętności powinny ulec wzmocnieniu, a jakie zapomnieniu?

Jakie metodyki i narzędzia związane z modelowaniem i optymalizacją procesów koniecznie powinni znać menedżerowie i specjaliści działów finansowych? A może jest to im zbędne?

Czy powinni poznać i stosować koncepcje i metodyki praktycznego i kreatywnego rozwiązywania problemów, także jak Design Thinking czy Teoria Ograniczeń (ang. Theory of Constraints – TOC) ?

Na ile istotna jest swobodne poruszanie się wśród systemów informatycznych?

Zapisy na spotkanie tutaj

Szczegóły

Data:
Czerwiec 18
Czas:
09:00 - 11:00

Organizator

Business Dialog

Miejsce

ArtHotel
Kiełbaśnicza 20
Wrocław, Polska
+ Google Map