Definicje i klasyfikacje

Mapa pojęciowa RPA i AI autorstwa prof. Andrzeja Sobczaka

Narzędzia do robotyzacji procesów biznesowych. Prof. Andrzej Sobczak

Raporty

Raport Forrester Forrester_RPA Impact_Employee Engagement

ITwiz z podsumowanie DFe 2018 ITwiz_3-2019.dfe

Raport_CFO2018   Badanie najważniejszych zadań w finansach „CFO w postrzasku między pilnym a wartościowym.

Raport UiPath na temat robotów w obszarze HR RPA for HR_Creating a More Human Workplace

Harness RPA To Optimize Customer Outcomes Forrester_Harness RPA

CFO 2018. Najważniejsze zadania – wykonywane i wskazane. Raport Business Dialog

When and How to Use Robotic Process Automation in Finance and
Accounting grudzień 2017 Gartner

Ramię-w-ramię-z-robotem_Raport-McKinsey

ITWIZ_BEST_2018

The_Forrester_Wave_RPA_2018_UiPath_RPA_Leader

Przykłady

Wdrożenie zarządzania procesowego w Elsen Katarzyna.Nijander.ITWIZ

Wdrożenie robotów w AirHelp Krzysztof.Piernicki.ITWIZ

www

Business Dialog     http://www.businessdialog.pl/

Digital Finance Award  http://dyrektorfinansowyroku.pl/kongres.php?dzial=pages&nazwa=wyroznienieDFA

Książki

Marek Szelągowski „Zarządzanie procesowe w gospodarce wiedzy”

Mark von Rosing Henrik von Scheel August-Wilhelm Scheer „The Complete Business Process Handbook Body of Knowledge from Process Modeling to BPM.”

D’Aveni, R. (1994). Hypercompetition Managing the Dynamics of strategic maneuvering. New York: The Free Press.

Davenport, T., & Prusak, L. (1998). „Working Knowledge – How Organisations Manage. What They Know.”

Dumas, M., La Rosa, M., Mendling, J., & Reijers, H. (2016). „Fundamentals of Business Process Management.”

Hammer, M. (1999). „Reinżynieria i jej następstwa – jak organizacje skoncentrowane na procesach zmieniają naszą pracę i nasze życie (Beyond Reengineering. How the Process-Centered Organization is Changing our Work and our Lives).”

Kania, K. (2013). „Doskonalenie zarządzania procesami biznesowymi w organizacji z wykorzystaniem modeli dojrzałości i technologii informacyjno-komunikacyjnych.”

Liker, J.K. (2005). „Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodacej firmy produkcyjnej świata (The Toyota way. 14 management principles from the world’s greatest manufacturer).”

Nonaka, I., & Takeuchi, H. (1995). „The knowledge-creating company: how Japanese companies create the dynamics of innovation.”wydanie polskie: (2000). „Kreowanie wiedzy w organizacji.”

Senge, P. (2003). „Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się (The fifth discipline. The Art and Practice of The Learning Organization).”

Smith, H., & Fingar, P. (2002). „Business Process Management – The Third Wave.”

Swenson, K. (2010). „Mastering the Unpredictable: How Adaptive Case Management Will Revolutionize the Way That Knowledge Workers Get Things Done.”